Hledáme dynamického koordinátora/ku provozu – buďte klíčovým článkem našeho týmu!
Co vás u nás čeká?
- Stanete se motorem hladkého chodu svěřených zakázek a provozů. Budete dirigovat tým zaměstnanců tak, aby vše šlapalo podle představ našich klientů. Denně budete v kontaktu nejen s nimi, ale také s mistry výrobních linek – jejich přání a požadavky budete znát jako své boty.
- Vaším úkolem bude mít přehled o docházce i výkonu lidí, pružně řešit absence a zajistit, že na každé směně bude správný počet zaměstnanců. Nebojíte se hodnotit pracovní morálku, umíte řešit přání i problémy týmu a v případě potřeby jednáte rychle.
- Součástí vaší práce bude také vedení školení nových uchazečů v oblasti BOZP, PO a OŽP, včetně ověření jejich manuální zručnosti. Vaše reporty a podklady pro mzdy budou vždy připravené včas a na firemních poradách budete mít prostor podělit se o své postřehy.
Jaké znalosti a dovednosti oceníme?
- Ochotu pracovat na zkrácený úvazek (detaily probereme osobně)
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Zkušenosti s vedením lidí, výhodou je praxe z výroby, skladu či logistiky
- Uživatelskou znalost PC a MS Office (hlavně Excel a Outlook)
- Znalost prostředí personální agentury výhodou
- Organizační schopnosti, samostatné rozhodování, kreativní myšlení
- Časovou flexibilitu, mobilitu a chuť se učit nové věci
- Odolnost vůči stresu, schopnost řešit výzvy a přicházet s vlastními nápady
- Výhodou je také základní znalost AJ, RJ nebo UKR a orientace v zákoníku práce
- Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
- Ochotu 1x týdně být na centrále v Pardubicích
Co nabízíme na oplátku?
- Hlavní pracovní poměr (HPP)
- Moderní a pohodlné zázemí stabilní společnosti
- Finanční ohodnocení podle vašich zkušeností – fixní mzda + motivující prémie
- Možnost dosáhnout na nadstandardní mzdu – záleží jen na vás!
- Kariérní růst
- Notebook, mobilní telefon
- Příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- Nástup možný dle dohody
Chcete být součástí týmu, kde vaše práce bude mít viditelný dopad? Ozvěte se nám!