Hledáme kolegu / kolegyni do oddělení dočasného přidělení na pobočku v Mostě!

Naše společnost se stále rozrůstá a s tím i náš tým. Hledáme proto přátelského, komunikativního a pracovitého člověka se smyslem pro detail, který se stane nedílnou součástí našeho mladého kolektivu.

Co nabízíme:

  • Možnost rozjetí kariéry v oblasti HR: Vítáme i juniorní uchazeče!
  • Motivační mzdové ohodnocení: Tvá mzda bude složená z fixní částky a bonusů dle Tvých výsledků.
  • Přátelské pracovní prostředí
  • Benefity: Pracovní vybavení (telefon, notebook).
  • Práci s rozmanitou náplní: Nečekej stereotyp! Budeš se podílet na náborech, komunikovat s klienty i zaměstnanci a pracovat na zajímavých projektech.

Náplň práce:

  • Komunikace se zaměstnanci a klienty.
  • Vyhledávání a oslovování vhodných uchazečů na dané pozice.
  • Realizace náborových procesů (telefonické a osobní pohovory, selekce kandidátů).
  • Administrace spojená s nástupy a výstupy zaměstnanců.
  • Příprava podkladů k docházkám a ke mzdám.
  • Průběžná péče o klienty i zaměstnance a s tím spojené ad-hoc úkoly.

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou.
  • Předchozí zkušenosti v oblasti administrativy (HR není podmínkou).
  • Komunikativnost, příjemné vystupování a pečlivost.
  • Časovou flexibilitu.
  • Zkušenosti s prací s MS Excel nebo účetními programy.
  • Řidičský průkaz sk. B (výhodou).

Pošli nám svůj životopis!  Těšíme se na Tvé reakce!


JOB LEADER EUROPE s.r.o.