Co vám můžeme nabídnout:

  • Přátelský pracovní kolektiv a příjemné pracovní prostředí.
  • Pružná pracovní doba.
  • Kurzy anglického jazyka a další možnosti v oblasti rozvoje.
  • Zaměstnanecký telefonní tarif od Vodafone – zvýhodněné volání pro vás i vaše blízké.
  • Další vybrané benefity.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Možnost občasné práce z domu
  • Program "Kolego přiveď kolegu" (KPK):
    • Odměna 10 000 Kč za doporučení kandidáta.

Co vás čeká:

  • Monitorování a správa skladových zásob.
  • Kontrola příjmů a odpisů spotřebovaného materiálu.
  • Průběžné a hlavní inventury.
  • Účast na měsíčních uzávěrkách.
  • Aktivní práce v Oracle ERP systému.
  • Analytická práce s daty.
  • Příprava reportů a prezentace měsíčních výsledků/cílů.
  • Spolupráce s oddělením nákupu, zákaznického servisu, skladu a expedice.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Minimálně střední odborné (SOU) nebo střední odborné s maturitou (SŠ) vzdělání.
  • Praxe v oblasti řízení skladového hospodářství.
  • Pokročilá znalost anglického jazyka.
  • Znalost práce na PC - MS Office (Excel – pokročilá znalost, Word).
  • Znalost systému Oracle výhodou.
  • Spolehlivost, analytické myšlení, flexibilita.

 

 

 

Tato nabídka zdůrazňuje přátelské pracovní prostředí, flexibilitu a podporu v profesním rozvoji, včetně kurzu anglického jazyka. Odměna za doporučení kandidáta také nabízí motivaci zaměstnancům k přivádění nových talentů do firmy.

 

 


JOB LEADER EUROPE s.r.o.