Specialista Reportingu/ Controllingu
Hledá se posila, která pomůže zkrotit naše data do přehledných reportů, vyšetří odchylky a pomůže nám dívat se do budoucna.
Náplň práce
- pravidelný reporting (denní, týdenní, měsíční)
- ad-hoc reporting a analýzy (analýza odchylek, ponoření se dodat, kde je potřeba)
- kontrola kvality reportovaných dat, kontrola a údržba číselníků
- vývoj nových reportů dle požadavků společnosti
- pomoc s plánováním (pravidelné forecasty, budgety) - údržba, rozvoj a tvorba nových modelů dle požadavků společnosti
- dokumentace návazných procesů
- příprava prezentací
- občasné prezentování svých výstupů
Co analyzujeme
- prodejní data (tržby, marže, zákazník, segmenty, výrobky, regiony, …)
- finanční data (fin. výsledky, sklady, platby)
- provozní data (tickety, e-com)
Používané nástroje
- většina reportů a modelů dat je připrave v excelu nebo google sheets - pro jejich správu a rozvoj je třeba středně pokročilá znalost jednoho z těchto nástrojů; základy SQL budou výhodou, ale nejsou nezbytně nutné pokud máte chuť učit se novým věcem
- máte-li oblíbený nástroj na zpracování a prezentaci dat - nebráníme se novým
- prezentace tvoříme PowerPoint a Google Slides
Profil kandidáta/kandidátky
- pečlivost, trpělivost, samostatnost
- komunikativnost (nemusíte být extrovert ani rodilý prezentátor, ale zadání budete muset projednat se zadavateli a následně validovat a odprezentovat)
- zalíbení v detektivní činnosti – občas je nutné vypátrat kde se data nacházejí nebo kde je příčina problému
- finanční minimum + základní orientace v business terminologii
Co nabízíme
- Zaměstnání na částečný úvazek, kombinace práce v kanceláři a home office
- Neformální prostředí a žádný škrobený dress code
- Kancelář typu malých open space, kde si všichni navzájem rádi poradíme
- Spoustu benefitů - 5 týdnů dovolené, sick days, flexi passy, příspěvek na stravné, příspěvek na penzijko atd.
- Samoobslužná restaurace hned v přízemí budovy
- Kancelář v Praze – Hostivaři, 8 minut busem od Skalky
Další informace naleznete na