Asistentka společnosti - Práce v Ústí .cz

Asistentka společnosti

Asistentka společnosti



Omlouváme se, na inzerát již nelze odpovědět.

Úvod a popis pracovní náplně

  • Nabízíme pracovní pozici asistentka společnosti spolupracující se společností Vodafone CZ, a. s. a dalších podnikatelských aktivit.


  • Náplň práce:

  • spolupráce při zajišťování a plánování programu jednatele (vedení agendy, organizace schůzek, diáře),
  • správa a odpovědnost za firemní dokumenty,
  • příprava podkladů pro obch. jednání,
  • koordinace aktivit souvisejících se zajištěním chodu společnosti,
  • práce back-office,
  • v návaznosti na schopnosti uchazeče další odborná náplň.

Požadujeme

  • min. SŠ, VŠ vzdělání ekonomického či právního zaměření výhodou,
  • upřednostňujeme praxi na podobné pozici, avšak neni podmínkou,
  • znalost obchodní korespondence a nadstandardní znalost českého jazyka,
  • znalost cizího jazyka není podmínkou,

  • dobrá znalost práce s PC (MS Office),

  • rozhodnost a samostatnost,

  • flexibilita,

  • orientace na detail, pečlivost,

  • výborné komunikativní a organizační vlastnosti,

  • ŘP sk. B výhodou.

Nabízíme

  • zajímavou a rozmanitou práci v mladém a rostoucím kolektivu,
  • příjemné pracovní prostředí,
  • příležitost k seberealizaci,
  • možnost profesního a osobního rozvoje,
  • platové podmínky a další benefity v závislosti na schopnostech uchazeče.

Vytvořeno:

dne 05.02.2020 v 0:00

Vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Možný nástup:

ihned