TRENÉR/KA péče o zákazníky Vodafone

TRENÉR/KA péče o zákazníky Vodafone

Úvod a popis pracovní náplně

  • Co tě na pozici čeká?
  • Absolvování 6ti týdenního školení na příchozí lince zákaznické péče, abys věděl/a, na co se zaměřit při školení nových kolegů až toto školení povedeš poté sám/a
  • Vedení úvodního školení pro nové kolegy a složení trenérské certifikace
  • Rozvoj ve vedení produktových, komunikačních školení a koučování
  • Spolupráce na rozvojových projektech s ostatními kolegy

Požadujeme

  • Jsi to ty?
  • Máš výborné prezentační a komunikační dovednosti
  • Umíš přesně a správně předat informace
  • Jsi aktivní člověk s pozitivním přístupem
  • MS office je tvůj dobrý známýJsi samostatná/ý a všechny úkoly dotáhneš do konce
  • Myslíš "OutsideTheBox" a kreativitě meze nekladeš
  • Co je pro nás velkou výhodou?
  • Zkušenosti s tréninkem, mentoringem nebo koučováním
  • Předchozí zkušenost z call centra
  • Zkušenosti s prodejem

Nabízíme

  • Máme pro tebe spoustu benefitů:
  • Zaměstnanecký tarif Red LTE Premium (neomezené volání, SMS a 14 GB dat na surfování po netu) za velmi příjemnou cenu
  • SMARTPHONE
  • Balíček zvýhodněných tarifů pro tvé blízké
  • Stravenky v hodnotě 70Kč, tedy měsíčně 1.600Kč (880Kč hrazeno námi)
  • Multisport kartu na každodenní vstup zdarma do posilovny, sportovních zařízení a koupališť
  • Odměnu za doporučení nového kolegy 10.000Kč
  • Práci v mezinárodní společnosti s možností kariérního růstu
  • Rozvojový program CONDUENT ACADEMY
  • Přátelskou atmosféru a tým super kolegů
  • Ptáš se, kde jsou informace o mzdě? Více se dozvíš na pohovoru a proto pošli CV co nejrychleji.
  • ČEKÁ TĚ TU PŘÍJEMNÝ KOLEKTIV, KTERÝ TĚ RÁD PŘIVÍTÁ DO SVÝCH ŘAD!

Vytvořeno:

dne 10.08.2017 v 5:10

Místo práce:

Ústí nad Labem

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Služby
  • Zákaznický servis

Odpovědět na inzerát