ASISTENT/-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

ASISTENT/-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

Úvod a popis pracovní náplně

  • Co Vás bude čekat?
  • Budete součástí čtyřčlenného týmu back officu, který je k dispozici českým i zahraničním obchodníkům a dalším navázaným oddělením.
  • Hlavní náplň práce tak tvoří:- ad hoc úkoly od obchodníků- cenové kalkulace- nevýrobní nákup, tedy objednávání zboží, služeb a dopravy- starost o faktury za výrobky- krocení obchodní databáze- spolupráce s marketingem- vyřizování reklamací, komunikace s oddělením kvality- všelijaká další péče o zákazníky- organizace veletrhů, účast na veletrzích
  • Rozhodně se nemusíte bát, že by pozice byla fádní nebo stereotypní.

Požadujeme

  • min. SŠ s maturitou- komunikativní angličtinu- chuť komunikovat, nebýt při mluvení stydlín- alespoň základní znalost balíku MS Office

Nabízíme

  • práci v příjemném kolektivu
  • zajímavou a různorodou náplň práce
  • dotované stravování přímo ve firmě
  • jazykové vzdělávání

Vytvořeno:

dne 03.08.2017 v 5:10

Místo práce:

Ústí nad Labem

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • IS/IT: Projekce a konzultace
  • IS/IT: Správa systémů a HW
  • IS/IT: Software - Vývoj a obsluha aplikací

Odpovědět na inzerát