ASISTENT/-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

ASISTENT/-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

Úvod a popis pracovní náplně

  • Co Vás bude čekat?
  • Budete součástí čtyřčlenného týmu back officu, který je k dispozici českým i zahraničním obchodníkům a dalším navázaným oddělením.
  • Hlavní náplň práce tak tvoří:- ad hoc úkoly od obchodníků- cenové kalkulace- nevýrobní nákup, tedy objednávání zboží, služeb a dopravy- starost o faktury za výrobky- krocení obchodní databáze- spolupráce s marketingem- vyřizování reklamací, komunikace s oddělením kvality- všelijaká další péče o zákazníky- organizace veletrhů, účast na veletrzích
  • Rozhodně se nemusíte bát, že by pozice byla fádní nebo stereotypní.

Požadujeme

  • min. SŠ s maturitou- bezproblémová schopnost domluvit se anglicky nebo německy- chuť komunikovat, nebýt při mluvení stydlín- alespoň základní znalost balíku MS Office

Nabízíme

  • práci v perfektním kolektivu dalších tří skvělých lidí, na které se budete moci spolehnout
  • práci v oddělení, které má ve firmě velkou prestiž
  • různorodou náplň práce
  • 5 týdnů dovolené
  • dotované stravování přímo ve firmě
  • pružnou pracovní dobu

Vytvořeno:

dne 03.08.2017 v 5:10

Místo práce:

Ústecký kraj

Vzdělání:

neuvedeno

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek

Platové podmínky:

0

Zařazeno v oborech:

  • Administrativa

Odpovědět na inzerát