Obchodní manažer ICT (Ústí n. Labem nebo Praha)

Obchodní manažer ICT (Ústí n. Labem nebo Praha)



Omlouváme se, na inzerát již nelze odpovědět.

Náš tým se věnuje návrhu a výstavbě IT infrastruktury pro následnou implementaci IS (ERP, CRM: MS Dynamics CRM/365, MS Office 365) a systémů na podporu spolupráce. Zabýváme se také cloudovým řešení a našim klientům nabízíme i outsourcing. 

 

Rozšiřujeme náš obchodní tým zaměřený na oblast cloudu a infrastrukturní technologie. Hledáme zkušenou obchodní posilu, která bude schopna úspěšně oslovovat další potenciální zákazníky a být jim partnerem v obchodním styku.

 

Co budete mít na starost?

  • Na pozici obchodního manažera budete zodpovědný za vyhledávání nových obchodních příležitostí a péči o stávající zákazníky
  • Vaše činnost bude směřovat především na klientelu ze segmentu SMB/SME a Enterprise
  • S podporou technického týmu budete zpracovávat nabídky a následně je prezentovat zákazníkům
  • Budete pracovat pro české i zahraniční zákazníky z různých oborů činnosti
  • Vaše práce nebude jen rutina u stolu v kanceláři – budete cestovat za zákazníky a účastnit se odborných akcí organizovaných výrobci
  • Budete se neustále odborně vzdělávat a aktivně sledovat vývoj IT technologií.

 

V jakém týmu budete pracovat?

Náš tým pro oblast cloudu a infrastruktury má cca 30 pracovníků. Obchodní tým zajišťující obchodní, presales a administrativní činnosti je složen ze 6 pracovníků. Obchodní jednotka je dlouhodobě úspěšná a předpokládáme její další rozvoj, modernizaci portfolia a orientaci na moderní cloudové služby. Pořádáme pravidelné výjezdy a výlety po celé ČR, zdravě soupeříme v turnajích všeho druhu nebo společně zasedneme ke stolu plných dobrot.

 

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • VŠ vzdělání
  • Komunikativní znalost AJ (schopnost i vyjednávat v AJ)
  • Praxi na obchodní pozici v IT alespoň 3 roky
  • Prokazatelné zkušenosti a úspěchy s prodejem v oboru ICT
  • Dobrou orientaci v cloud, HW&SW technologiích souvisejících s ICT infrastrukturou tak, abyste byl schopen porozumět požadavkům a potřebám zákazníků
  • Smysl pro obchod a schopnost navazovat vztahy
  • Prezentační a vyjednávací schopnosti, výborné vystupování
  • Kvalitní písemný a grafický projev pro zpracování návrhů řešení a nabídek
  • Schopnost týmové spolupráce a smysl pro dodržování stanovených postupů

 

Nabízíme Vám: 

  • Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu
  • Práci na dlouhodobých projektech a příležitosti kariérního růstu
  • Možnost vzdělávání – kurzy a školení dle vlastní volby
  • Pružnou pracovní dobu, home office
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, stravenkový paušál, karta MultiSport, firemní a týmové akce (například hory, gril párty, sportovní nebo poznávací akce)
  • Kompletní přehled benefitů najdete na https://solitea.com/cs-cz/kariera/benefity

 

Pracovní místo Vás čeká v moderně vybavených kancelářích na adrese Klíšská 31, Ústí nad Labem.

Nebo v administrativním centru Rustonka, Sokolovská 695/115b, Praha 8 Karlín (a z toho 1-2 dny v týdnu v ústeckém office).

 

A když jsme u toho – kdo je to vlastně „my“? 

Jsme Solitea – jeden z předních evropských dodavatelů ICT řešení. Patříme mezi 3 největší partnery společnosti Microsoft, kde dosahujeme Gold kompetence skoro pro všechna řešení, která Microsoft poskytuje. Vznikli jsme spojením desítek firem a každá z nich nám přinesla nové zkušenosti i znalosti. Vyvíjíme vlastní podnikové, ekonomické a mzdové systémy, které denně šetří čas i peníze firmám napříč obory. Vedle toho pracujeme na zakázkovém vývoji pro státní a veřejnou správu, školství a zdravotnictví i komerční segment. Věnuje se i datové analytice a BI. Mezi našimi zákazníky najdeš jak drobné živnostníky, tak i velké korporace či státní instituce v ČR, SR i zahraničí.


Vytvořeno:

day 27.07.2022 at 0:00

Vzdělání:

Bakalářské

Možný nástup:

ihned

Pracovní poměr:

Práce na plný úvazek