Obchodní manažer ICT (Ústí n. Labem nebo Praha)
Obchodní manažer ICT (Ústí n. Labem nebo Praha)
Náš tým se věnuje návrhu a výstavbě IT infrastruktury pro následnou implementaci IS (ERP, CRM: MS Dynamics CRM/365, MS Office 365) a systémů na podporu spolupráce. Zabýváme se také cloudovým řešení a našim klientům nabízíme i outsourcing.
Rozšiřujeme náš obchodní tým zaměřený na oblast cloudu a infrastrukturní technologie. Hledáme zkušenou obchodní posilu, která bude schopna úspěšně oslovovat další potenciální zákazníky a být jim partnerem v obchodním styku.
Co budete mít na starost?
- Na pozici obchodního manažera budete zodpovědný za vyhledávání nových obchodních příležitostí a péči o stávající zákazníky
- Vaše činnost bude směřovat především na klientelu ze segmentu SMB/SME a Enterprise
- S podporou technického týmu budete zpracovávat nabídky a následně je prezentovat zákazníkům
- Budete pracovat pro české i zahraniční zákazníky z různých oborů činnosti
- Vaše práce nebude jen rutina u stolu v kanceláři – budete cestovat za zákazníky a účastnit se odborných akcí organizovaných výrobci
- Budete se neustále odborně vzdělávat a aktivně sledovat vývoj IT technologií.
V jakém týmu budete pracovat?
Náš tým pro oblast cloudu a infrastruktury má cca 30 pracovníků. Obchodní tým zajišťující obchodní, presales a administrativní činnosti je složen ze 6 pracovníků. Obchodní jednotka je dlouhodobě úspěšná a předpokládáme její další rozvoj, modernizaci portfolia a orientaci na moderní cloudové služby. Pořádáme pravidelné výjezdy a výlety po celé ČR, zdravě soupeříme v turnajích všeho druhu nebo společně zasedneme ke stolu plných dobrot.
Co potřebujete k práci na této pozici?
- VŠ vzdělání
- Komunikativní znalost AJ (schopnost i vyjednávat v AJ)
- Praxi na obchodní pozici v IT alespoň 3 roky
- Prokazatelné zkušenosti a úspěchy s prodejem v oboru ICT
- Dobrou orientaci v cloud, HW&SW technologiích souvisejících s ICT infrastrukturou tak, abyste byl schopen porozumět požadavkům a potřebám zákazníků
- Smysl pro obchod a schopnost navazovat vztahy
- Prezentační a vyjednávací schopnosti, výborné vystupování
- Kvalitní písemný a grafický projev pro zpracování návrhů řešení a nabídek
- Schopnost týmové spolupráce a smysl pro dodržování stanovených postupů
Nabízíme Vám:
- Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu
- Práci na dlouhodobých projektech a příležitosti kariérního růstu
- Možnost vzdělávání – kurzy a školení dle vlastní volby
- Pružnou pracovní dobu, home office
- Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, stravenkový paušál, karta MultiSport, firemní a týmové akce (například hory, gril párty, sportovní nebo poznávací akce)
- Kompletní přehled benefitů najdete na https://solitea.com/cs-cz/kariera/benefity
Pracovní místo Vás čeká v moderně vybavených kancelářích na adrese Klíšská 31, Ústí nad Labem.
Nebo v administrativním centru Rustonka, Sokolovská 695/115b, Praha 8 Karlín (a z toho 1-2 dny v týdnu v ústeckém office).
A když jsme u toho – kdo je to vlastně „my“?
Jsme Solitea – jeden z předních evropských dodavatelů ICT řešení. Patříme mezi 3 největší partnery společnosti Microsoft, kde dosahujeme Gold kompetence skoro pro všechna řešení, která Microsoft poskytuje. Vznikli jsme spojením desítek firem a každá z nich nám přinesla nové zkušenosti i znalosti. Vyvíjíme vlastní podnikové, ekonomické a mzdové systémy, které denně šetří čas i peníze firmám napříč obory. Vedle toho pracujeme na zakázkovém vývoji pro státní a veřejnou správu, školství a zdravotnictví i komerční segment. Věnuje se i datové analytice a BI. Mezi našimi zákazníky najdeš jak drobné živnostníky, tak i velké korporace či státní instituce v ČR, SR i zahraničí.